ABS Autoherstel Nieuwkoop
Adres: | Energieweg 27 |
2421 LM Nieuwkoop | |
Telefoon: | 0172-520 030 |
E-mail: | info@absvanderweijden.nl |
ABS Autoherstel van der Weijden in Nieuwkoop
Vertrouwd, vakkundig en snel werkt het team van schadeherstelbedrijf ABS Autoherstel van der Weijden in Nieuwkoop aan schadeherstel! Snel weer op weg… Dat is wat u wilt, na het hebben van autoschade. Bij schadeherstelbedrijf ABS Autoherstel van der Weijden in Nieuwkoop bent u hiervoor aan het juiste adres. Wanneer er géén sprake is van een grote schade, kunt u ervan uit gaan dat uw auto binnen 2 á 3 dagen is gerepareerd. Door het vervangende vervoer blijft u mobiel. Is de autoschade groter, dan kunt u gebruikmaken van onze eigen haal- en brengservice.
Alles in huis
Wij hebben alles in huis om het schadeherstel van A tot Z uit handen te nemen. Door goede communicatie en transparant werken, komt u hier nooit voor verrassingen te staan. Onze vakmensen werken met passie aan uw auto en beschikken over de modernste technieken om uw auto weer als nieuw te maken. Onze service is ouderwets goed. Naast het kopje koffie bieden wij u het gemak van het invullen van het schadeformulier en kunnen de schade voor u regelen met uw verzekeraar of leasemaatschappij. Kortom wij lossen het voor u op, terwijl u mobiel blijft doordat wij u vervangend vervoer bieden.
Naast schadeherstel: ook voor onderhoud, bandenservice en APK
Ons garagebedrijf Bosch Car Service van der Weijden maakt deel uit van ons schadeherstelbedrijf. Dus ook voor al uw onderhoud en APK voor alle merken auto’s kunt u bij ons terecht. Daarnaast verzorgen wij airco onderhoud, leveren wij banden, doen wij zomer- en winterbandenwissels, en kunnen wij voor u de banden uitlijnen en balanceren. U kunt bovendien bij ons terecht voor caravan- en camperherstel.
Maandag | 7:30 - 17:30 uur |
Dinsdag | 7:30 - 17:30 uur |
Woensdag | 7:30 - 17:30 uur |
Donderdag | 7:30 - 17:30 uur |
Vrijdag | 7:30 - 17:30 uur |
Zaterdag | 8:00 - 12:00 uur |
Zondag | Gesloten |
ISO 9001
ABS Autoherstel heeft als keten een ISO 9001 certificaat. Hiervoor is een kwaliteitssysteem ingericht. Al onze werkprocessen hebben wij best-of-class ingericht. Daarnaast blijven wij onze processen steeds evalueren en verbeteren, zodat wij onze service voortdurend verbeteren. Daarnaast zorgt het kwaliteitssysteem ervoor dat de schade volgens de actuele richtlijnen wordt hersteld en de veiligheid van uw auto wordt gegarandeerd.
Stichting Duurzaam Repareren
De stichting Duurzaam Repareren heeft als missie het zichtbaar maken van autobedrijven die na objectieve weging als “milieuvriendelijk” kunnen worden geduid. Hiermee wordt een belangrijke bijdrage geleverd aan het milieuvriendelijk repareren en onderhouden, in de meest brede zin, van motorvoertuigen.
.insocial-content-wrapper { z-index: 6; }.insocial-avatar { position: absolute; width: 130px; height: 150px; background: #7E7E7E; left: 15px; top: -5px; z-index: 4; }.insocial-avatar > div { display: block; background: url("https://www.insocial.nl/_Lib/Img/Feed/avatar_frame.png"); width: 130px; height: 160px; position: absolute; z-index: 5; }.insocial-avatar img { left: 16px; top: 10px; max-width: 107px; max-height: 137px; position: absolute; z-index: 4; }
@media all and (max-width: 600px) {.insocial-input { position: relative; margin: 20px 0 0; }.insocial-avatar { z-index: 6; top: 15px; left: 15px; }.insocial-score { right: 10px; top: auto; font-weight: normal; -moz-box-shadow: 0 0 0 0 #fff; -webkit-box-shadow: 0 0 0 0 #fff; box-shadow: 0 0 0 0 #fff;}.insocial-score:after { content: ""; display: block; position: absolute; bottom: 0; right: 0; height: 100%; width: 100%; background-repeat: no-repeat; background-position: top left;}.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper { margin: 0; }.insocial-content-wrapper { padding-top: 0; margin: 0; background: #f4f4f4; border: 1px solid #d0d0d0; }.insocial-content { min-height: 40px; padding: 20px 20px 20px 20px; }.insocial-testimonial {margin: 0; padding: 0; top: -10px; }.insocial-testimonial:before { position: relative; top: 20px; left: auto; display: inline-block; line-height: 1px; padding-right: 5px; marign: 0 5px 0; float: left; }.insocial-testimonial:after { font-size: 0; color: transparent; }.insocial-questions { margin: 0; padding: 0 !important; }.insocial-question-subject { line-height: 18px; position: absolute; z-index: 2; }.insocial-question-score-box { height: 18px; left: 0; right: 0; }.insocial-caption { padding: 0 20px 20px 20px; min-height: 30px; left: auto; bottom: auto; position: relative; line-height: 15px; }.insocial-name { }.insocial-extradata { font-style: normal; font-size: 11px; position: absolute; top: 15px; }.insocial-date { font-weight: normal; margin-top: 10px; }.insocial-response-ribbon { margin: -5px 0 -4px; }.insocial-response { margin: 0; background: #e1e1e1; border-radius: 0 0 5px 5px; -webkit-border-radius: 0 0 5px 5px; -moz-border-radius: 0 0 5px 5px; margin: 0 0 10px 0; }.insocial-readmore { bottom: 1px; position: relative; margin-left: -60px; }}@media all and (max-width: 600px) and (min-width: 401px) {.insocial-score { bottom: -40px; height: 62px; width: 92px; line-height: 52px; font-size: 45px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud.png); }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-content { padding-left: 130px; }.insocial-testimonial { min-height: 75px; }.insocial-question-subject { float: none; width: 90px; position: relative; white-space: nowrap; text-overflow: ellipsis; -o-text-overflow: ellipsis; ms-text-overflow: ellipsis; overflow: hidden; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-score-box { left: 100px; }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-caption { padding-left: 130px; }.insocial-caption { padding-right: 115px; }.insocial-extradata { left: 130px; }.insocial-avatar { height: 120px; width: 92px; }.insocial-avatar img { max-width: 107px !important; width: 107px !important; height: 137px !important; }}@media all and (max-width: 400px) and (min-width: 301px) {.insocial-score { bottom: -30px; height: 31px; width: 46px; line-height: 26px; font-size: 23px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud_small.png); }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-content { padding-left: 100px; }.insocial-testimonial { min-height: 40px; word-break: break-all; }.insocial-testimonial:before { font-size: 45px; top: 15px; }.insocial-question { height: 20px; }.insocial-question-subject { float: none; width: auto; left: 5px; top: -4px; position: relative; font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 12px; line-height: 14px; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-answer:before { content: ":"; padding: 0 5px 0 3px; }.insocial-question-score-box { height: 14px; }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-caption { padding-left: 100px; }.insocial-caption { padding-right: 65px; }.insocial-extradata { left: 100px; }.insocial-avatar { border-width: 3px; height: 77px; width: 59px; }.insocial-avatar img { max-width: 69px !important; width: 69px !important; height: 88px !important; }}@media all and (max-width: 300px) {.insocial-score { bottom: -30px; height: 31px; width: 46px; line-height: 26px; font-size: 23px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud_small.png); }.insocial-testimonial { min-height: 35px; word-break: break-all; }.insocial-testimonial:before { font-size: 45px; top: 15px; }.insocial-question { height: 20px; }.insocial-question-subject { float: none; width: auto; left: 5px; top: -4px; position: relative; font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 12px; line-height: 14px; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-answer:before { content: ":"; padding: 0 5px 0 3px; }.insocial-question-score-box { height: 14px; }.insocial-caption { padding-right: 65px; }.insocial-extradata { left: 20px; }.insocial-avatar { display: none; }} .insocial-pager { margin: 40px 0 20px; height: 30px; overflow: hidden; font-family: 'Arial'; }.insocial-pager ul {display: inline-block; float: left; left: 50%;list-style: none; margin: 0; padding: 0; position: relative; }.insocial-pager ul li {float: left; position: relative; right: 50%; margin: 0; padding: 3px 0; list-style: none; }.insocial-pager li + li > * { border-left: 1px solid #ccc; }.insocial-pager li.active { background: #fafafa; border: 1px solid #ccc;border-radius: 5px; -webkit-border-radius: 5px; -moz-border-radius: 5px; }.insocial-pager li.active > *, .insocial-pager li.active + li > * { border-left: none; }.insocial-pager li.active a { color: #ccc; }.insocial-pager li span { color: #999; }.insocial-pager li > * { width: 40px; text-align: center; display: block;font-size: 16px; font-weight: bold; line-height: 20px;text-decoration: none; color: #00295b; }.insocial-pager li:not(.active) a:hover { text-decoration: underline; }-
10Correct en netjes te woord gestaan.
Reparatie perfect gedaan ondanks moeilijk spuitwerk .- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingAuto schoon opgeleverd
-
10Wat een fijne garage! Na weggestuurd te zijn bij een garage in Alphen (konden reparatie pas in januari inplannen) zijn we bij jullie fijn en snel geholpen. Leenauto meegekregen en na slechts een paar dagen stond de auto al gerepareerd klaar. Wat een fijne, klantgerichte en snelle service! Nogmaals onze dank hiervoor! Jullie krijgen onze camper ook in onderhoud. Vr groet, Karin en Wim Schmidt.
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingReparatieduur
-
10Fijn bedrijf, goede communicatie en auto wordt keurig opgeleverd.
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingReparatieduur
-
9Goeie service
Vriendelijk geholpen
Behulpzaam
Afspraken worden goed nagekomen
Duidelijke communicatie
Schade keurig hersteld- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS99
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenMedewerkers
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingBehulpzaam
-
8
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS88
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenMedewerkers
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingKlantvriendelijk